1
1 1
2 1
1 2 1 1
1 1 1 2 2 1
? ? ? ? ? ?
? ? ? ? ? ? ? ?
Selama ni aku selalu menyajikan bahan bacaan yang kurang berfaedah untuk anda semua baca. Jadi sekarang aku nak ajak anda semua untuk menyelesaikan masalah di atas. Caranya, hanya cari nombor apa yang patut diganti di tempat bertanda soal itu. Kepada sesiapa yang dapat jawab, aku akan bagi hadiah yang sangat lumayan iaitu menjadi watak utama dalam novel aku dalam masa beberapa tahun akan datang. Amacam?
Aku lebong je!     JAWAPAN :
1 
1 1
2 1
1 2 1 1
1 1 1 2 2 1
 3 1 2 2 1 1
1 3 1 1 2 2 2 1
Sori, aku tak reti sangat nak explain. Tapi secara mudah, anda perlu men-describe line yang pertama dan isi pada line yang ke dua. Dan begitulah seterusnya. Anda semua boleh rujuk kat SINI! Kalau tak faham jugak, aku mintak maaf banyak-banyak. Aku dah tak boleh nak tolong tapi kalau nak tahu jugak, tanya lah aku secara personal hehe. Jadi, pemenangnya adalah Cik Nadia. Siapa Nadia ni? Dia ni satu group projek ETP dengan aku dulu. Tahniah!