Hari ni aku terbaca dalam surat khabar Berita Harian mengenai tabiat pemakanan yang pelik oleh pemain bola sepak kebangsaan Korea Selatan dan juga Manchester United iaitu Park Ji Sung. Menurut beliau, oleh sebab ingin menjadi seorang pemain bola sepak yang memiliki badan yang kuat, beliau terpaksa mengamalkan tabiat meminum jus katak. Tidak hairan lah jika beliau digelar sebagai Three Lung Park kerana stamina beliau sangat tinggi. Anda boleh baca di SINI. Yaks, makan pati ikan haruan pun aku nak muntah >__<

Ok, kita sambung dengan cerita lain.

Hari ni aku ada sedikit berita baik. Lecturer IACS, Dr Rosdiazli telah meluluskan permintaan aku untuk bercuti sehingga Test 1. Tapi aku masih perlu pergi ke lab. Jadi, secara kasarnya, aku hanya perlu pergi ke kelas dua kali je seminggu. Amacam? hehe. Tapi aku masih perlu study kerana banyak benda yang aku dah lupa. Oh no!
Tapi hari ni juga ada satu berita jeles. Separuh daripada housemate aku pergi ke Pulau Pangkor untuk bercuti dan memancing. . Haih, time aku sakit ni la baru mereka semua sibuk nak berjalan ke sana ke mari. Tapi takpe, semoga urusan merekag dipermudahkan di sana =)
Malam semalam, roommate aku mengamuk. Sebabnya, kasut futsalnya telah dirembat orang. Cis, lahanat mana tah yang punya kerja. Tapi bagi aku tu dah macam benda biasa. Kasut aku pun pernah hilang dua kali di UTP. Tapi kasut tu tak mahal sangat. Dulu kasut Adidas kepunyaan Aik  yang berharga RM200 pun pernah kena rembat. Migho pun pernah kena tapi nasib baik jumpa balik. Amin pun pernah kena.
Jadi kesimpulannya, kes kecurian di sini dah jadi macam lumrah. Tak termasuk hilang laptop dan motorsikal lagi. Oh dunia!