Selepas dua bulan tersadai di rumah, semalam aku kembali menjejakan sebelah kaki di UTP. Yang sebelah lagi masih tergantung. Perjalanan yang memakan masa 8 jam dari Kuala Terengganu ke Tronoh yang disertai hujan renyai dan lebat di sesetengah kawasan memang mencabar urat gementar aku. Terima kasih kepada Eju kerana memandu dengan cermat.
Pagi ni aku rasa pelik sikit. Entah macam mana, cahaya matahari mula memancar hingga ke dalam bilik. Sebelum ni tak macam tu. Pelik. Tapi yang tak peliknya, rumah aku kekal sunyi pada waktu pagi. Housemate semuanya tengah membuta kecuali Wan Pai yang masih leka dengan FB.
Esok, sesi pembelajaran akan bermula. Tapi jadual kelas pun aku tak cek lagi. Banyak benda sebenarnya yang aku kena buat ni. Pasang cadar, simpan baju dalam almari, keluarkan semula barang-barang yang disimpan oleh kawan-kawan selepas accident hari tu, setelkan FYP,  main PES, Babo dan macam-macam lagi lah. Haih, banyak betul yang perlu dibuat. Nasib baik game Angry Birds dah habis main.
Cukup la tu aku melalut. Oh, ya. Terima kasih kepada sesiapa yang masih sudi melawat blog ini. Segala komen-komen membina dan tidak membina daripada anda amatlah aku dihargai.
Dan yang terakhir, tadi ada sorang makwe kirim salam kat aku =D