Pakcik kat atas ni selamba je jalan dengan sebelah kaki palsu yang dibuat daripada kayu. Melihat gambar ni, aku rasa sepatutnya tidak menjadi masalah bagi aku untuk meneruskan semester baru ini walaupun dengan bertongkat.Yang penting haruslah sentiasa berfikiran positif. Ye dok?

Sekarang, sepatutnya aku ada briefing subjek Engineering In Society ataupun dalam bahasa Melayunya, Kejuruteraan Dalam Masyarakat. Tapi disebabkan surat MC aku masih valid sehingga bulan depan, jadi aku melepak-lepak dululah.

Pukul 2 nanti, aku ada kelas untuk subjek Industrial Automation & Control System. Subjek ni aku dah ambil sem lepas. Jadi aku ingat nak minta cuti separuh semester daripada Dr Rosdiazli iaitu lecturer untuk subjek ini. Aku nak minta markah untuk kuiz-muiz sem lepas dibawa ke sem ni. Lagi pun sem lepas aku tak pernah pun ponteng kelas. Tapi aku tak tahu boleh ke tak kalau buat camni. Lagipun, macam la UTP ni bapak aku yang punyer hahaha.

Chow!!