Pertama kali aku baca tajuk berita ni, aku ingat ia berlaku kat luar negara. Tapi aku silap. Tak sangka manusia di Malaysia semakin ramai yang menjadi kejam, berhati binatang. Diorang ni ada akal ke tak? Otak letak kat mana ni? Kat bontot kah? Selepas berita bayi dicampak ke dalam longkang hari tu, hari ni hati aku mendidih lagi bila baca kes bayi berusia 23 hari diliwat bapa sendiri. WTF?

Kat mana dia letak otak dia ni wei? Memang bangang bertingkat-tingkat. Kalau tak tahan sangat pun, pergi la buat benda lain. Jangan la liwat anak sendiri. Kalau aku jumpa binatang ni, aku nak sula dengan kayu besbol. Baru dia akan sedar erti penyesalan. Arghhhh geram!!

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.  
Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil. Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.  
Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya. “Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

Sumber: HMETRO