Tangan menongkat bahu, dahi berkerut-kerut. Agak lama jugak aku duduk termenung. Malam ni aku emo dengan dua makhluk bernyawa. Kenapa? Tidak perlu aku jelaskan. Nanti korang semua cakap aku bangang tak bertempat. Tapi entah la, aku masih rasa nak emo dengan dua perkara yang tak patut ni.

Dan aku juga nak emo dengan motor aku. Boleh pulak tayar belakang dia bocor semasa aku nak pulang dari Tasik UTP tadi. Nasib baik brader blog IMBA ada sekali. Taklah rasa looser sangat bila jalan sorang-sorang dalam hujan.

Oh, petang tadi ada program Santai Petang di Tasik UTP. Ini edisi pertama sempena tahun lompat. Best jugak. Ada orang nyanyi-nyanyi, jual baju, jual itu-ini dan ada benda lain yang mungkin aku ketinggalan sebab datang lambat. Aku tak ada masalah pun dengan program macam ni kecuali dengan makwe-makwe yang pakai baju tak cukup kain.

Nak tanya, kau tak malu ke pakai baju nampak tali bra? Nampak ketiak ke? Maaf la, fikiran aku agak kolot untuk benda-benda macam ni.