Dua hari lepas, aku mendapat berita tentang kemalangan melibatkan seorang kawan iaitu Ikram Solehuddin di Batu Gajah. Dia ni merupakan komiti CnP aku time Malam Anugerah Kolej Kediaman (MAKK) XI. Dia yang lebih dikenali sebagai Leng mengalami kecederaan yang agak parah dengan kaki dan tangan yang patah. Aku harap korang semua dapat mendoakan student Chemical Engineering Jan 08 ini supaya cepat sembuh dan pulih seperti. Buat Leng, kuatkan semangat dan sabar dengan dugaan ini =)

p/s: Semalam ada seorang makcik dalam umur umur 50 tahun meninggal dalam bas SP bumi ketika dalam perjalanan dari Kedah ke Terengganu. Dengar cerita dia diserang asma
p/s2: Buat kawan-kawan yang still mesej dan kol, terima kasih banyak-banyak. Aku sangat terharu bila ada yang sanggup nak hulurkan duit untuk aku T__T