Malam ni hati aku panas angkara Ben Williams. Walaupun basah ditimpa hujan tadi tapi bahang peristiwa tadi sukar dipadamkan. Aku sangat tercabar dengan tindakan Ben Williams yang melayangkan 3 kad merah kepada pemain Malaysia dalam perlawanan Sukan Asia menentang tuan rumah, China.

Tindakannya melayangkan kad kuning pada minit pertama terhadap winger Malaysia, Mahali Jasuli memang tak patut. Selepas Mahali Jasuli mendapat kad kuning kedua membuatkan seolah-olah peluang Malaysia sudah tertutup. Ditambah lagi dengan kad merah kedua terhadap Safiq Rahim yang membantah keputusan pengadil menambahkan parah skuad Malaysia. Bagi aku, kalau membantah keputusan pengadil, kad kuning saja sudah cukup. Aku memang marah giler-giler kat Ben Williams malam ni. Syabas Malaysia kerana berjaya bertahan tanpa melepaskan sebarang gol pada separuh masa pertama walaupun bermain 9 lawan 11.

Separuh masa kedua, Malaysia ketinggalan dua gol. Pada 10 minit terakhir seorang lagi pemain Malaysia, S Kunalan mendapat kad merah kerana terlanggar pemain China. Bodoh ar pengadil ni, kalau langgar camtu pun boleh dapat red card, tambah pulak dengan penalti yang diberikan kepada China, baik tak payah main. Baik balik rumah main congkak. Bodoh punya pengadil. Arghhh, tensen nye aku malam ni. Pengadilni dah makan rasuah dari China agaknya. Jom kawan-kawan, dengan semangat cintakan bola sepak tanah air, mari kita join Say No to Ben Williams!!!

[Video] Malaysia vs China di SINI

P/S: Nama pengadil macam nama SV aku (>___<)"!!
P/S: Aku tak kan emo macam ni kalo Man U kalah sebab referee 
P/S: Naseb baek Man U seri malam ni. Tak sia-sia aku redah hujan =)