Hari ni cuaca jo ong. Dah la sejuk, sngat best utk tidur time2 mcm ni. Tp aku dh boring idur, so aku pun layan la tag ni. Kali ni aku di tag oleh Hadi. Hmm, dh lama aku simpan benda ni. Layann…

Anda ade berape henpon?
Due

Jename henpon anda?
Nokia 1110i dan Sony Ericson K5550i

Kaler henpon anda?
Silver Hitam dan Putih

Anda menggunakan talian aper?
Celcom dan Maxis

Ape yg anda dapat dengan menggunakan talian tersebut?
Saya dpt call family, kengkawan, msj2, erm, ape lagi ek?

Dalam sehari, bape pusen kedit anda habes ?
Tak sampai singgit kot.

Bape kali anda topap sebulan?
2 kali sebulan..

Anda lebey suke msj or tepon?
Mesej sudeh

Bape bilangan msj dlm inbox anda tika ini?
Tak terkira.haha

Ketika anda menjwb soalan ini, siapakah penghantar mesej yg paling akhir dlm inbox anda?
Katun

Ape perasaan anda mase bace msj tu? Nyatekan reaksi.
Amik selimut dan tidur

Ape yg anda reply kalau anda dpt msj dr sum1 yg anda x knl, n org tu leh plak tanyer balik sape anda (sedangkan anda x knl pun sape dy)?
Wrong number

Ape yg anda buat kalau ade numbo yg x knl tp miskol anda byk kali?
Tepom dia balik. Kalau dia tak angkat, terimalah msj2 pedas dr aku lepas tu.

Ape perasaan anda kalau numbur anda diberikan kepade org yg anda admire secare senyap2?
Gelepor aku suke~~

Ape yg org akn ckp kt anda bile anda bace msj yg lawak?
ermm…

Anda taip msj gune jari?
Mak jari

Anda da tepon or msj parents anda hari ni?
Rasenye mcm takde. Tp aku mmg nk kol lpas ni.

Ape perasaan anda bile jwb soalan3 ni?
Kenyang. Ade ke perasaan kenyang?

Nyatekan 7 name org yg anda ingin forwardkn menatang ni dgn sebab:

Kamil- dia ni jiwang
Sap Atan- dia perform!
Amin- dia baek!
Irsyad-dia cool
Nash-dia hunter
Emma-dia tomato.haha
Irda-dia..ermm,entah..



Nah, sedikit gambar lawak utk korang tgok.hehe




~Tubuhku ada disini, tetapi bukan jiwaku~