Salam.
Alhamdulilah, dua paper telah selesai, Numet dan Thermo. Bila dh smpai kat tahap ni, apa yg boleh aku buat ialah bertawakal dan berdoa kpd Allah agar result aku tak teruk sangat. Nasib baik rakan2 bnyak mmbantu sebelum exam. Boleh la aku mnjawab apa yg aku tahu walaupun ada yg aku xdpt jawab.

Semalam, bermula lagi study week bg budak Chemi Jan 07 krn paper seterusnya ialah pd hari selasa depan. That’s why ramai budak Chemi nmpak rilex je especially aku. semalam, aku mnghabiskan masa menonton cerita korea, Three Dads and One Mom. Agak kelakarla citer ni, dpt la mghilangkan tension slpas mnjawab 2 paper yg susah tu.huhu

Pagi ni aku masih tak tau nk buat apa. Apa yg ada dlm kepala aku sekarang, nk mngemas bilik dan mmbasuh baju tp sabun aku dh habis. So, kena tnggu kedai V4 buka dlu la. Aku pun curi masa sket nk menulis walaupun tak tau nk menulis apa.hehe

Oh ya, pagi td Manchester United telah menewaskan Wigan Athletic dgn jaringan 2-1. Thanx to Tevez and Carrick atas jaringan anda. Kepada supporter team lain, MU pasti menang EPL kali ni.haha. Tp aku agak frust sdikit. Aku mgkin tak dpt tgk final UEFA Champion League utk tahun ni antara MU dan Barca krn aku ada paper Mandarin hari tu. Tahun lepas aku pun tak dpt tgk krana ada paper Organic Chem klau tak silap. Nasib baik MU menang time tu.huhu

Ok la. Aku nk chow dulu. Mahu pegi makan jap. Bye2 and gudluck on everything..