Salam. Kali ni aku di tag oleh Kamil dan Sap Atan. Dua-dua nye budak Chemi dan bijak .huhu. Erm, layan je la..

1.Adakah anda terasa anda hot?
-Aku baru je mandi. Badan pun masih sejuk lagi.

2. Upload gambar kegemaran andab


3. Kenapa anda suka gambar ini?
-Gambar ni diambil time aku foundation 1st bersama rakan2 dr MRSM KT dlu. Kitorang brkumpul mlm tu krn 4 org drp kami akan mnyambung blaja ke oversi. Tq kat Faisal krn blanja aku mkn Chicken Chop mlm tu. hehe

4. Bila kali terakhir makan pizza?
-Dah lame tak makan. Boikot!!

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
-Madu Tiga by Ahmad Dhani & Aku Tak Percaya Cinta by Liyana Jasmay

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
-Study Numek kot. Tp mcm tak study je.huhu

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
-Aku suka org pnggil aku dgn nama Hazwan. Aku tak suka nama lain tp mmndangkan aku bnyak nickname, aku terima je lah..

8. Tag lagi 6

-Farah Najwa
-Stopa
-Wafa’
-Fazley
-Abu Raihan
-Emma

9. Sapa No 1 pd anda?
-Best student time aku sekolah rendah dlu.

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
-Tak pernah tanye.

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
-Study la plop. Main DOTA sokmo...

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
-Mangsa buli Hamzah.hak2

13. Siapakah orang nombor 2?
-Nyekit molek dia ni.haha

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
-bagi roti canai dgn teh tarik satu.hehe

bye-bye~