Salam. Aku ada sorng kawan. Dia mmg baik dgn aku . Family dia pun mcm tu gak. Setiap kali aku dtng ke umah dia, mak dia msti sediakan makanan. Time aku pergi ujian utk kemasukan ke MRSM dlu pun, ayah dia yg tolong hantarkan. Keluarga dia mmg berjasa dgn aku. Hurm, tp, hari ni aku buat dia kecik ati. Aku cuma bergurau tp dia anggap bnda tu serius. Hmm, baru aku tau budak ni ada perasaan. Ingatkan tak de.haha

Kawan yang aku maksudkan tu adalah kawan yg aku kenal sejak form 1. Time dia form 1, dia mmg suka tukar sekolah. Tak tau kenapa. 1st time aku nmpak dia, ingatkan dia ni budak form 6 yg belum baligh, sbb dia pakai seluar putih. Rupe-rupe nya dia baru brtukar ke sekolah aku dr sekolah agama. First time dia tegur aku time kat perhimpunan. Sbbnya, dia ni suka brcakap. mulut takleh berhenti Huhu

Selepas peperiksaan pertengahan tahun, aku dinaikkan ke kelas pertama dan duduk sebelah dia. Sejak tu baru aku tau, mulut dia ni tak leh nak tutup. Time belajar pun, mulut dia asyik menganga je. Nasib baik lalat tak masuk.haha. Time ni, aku slalu menolong dia mnjual nasi lemak. Best tau nasi lemak dia. Lama tak makan.huhu. Perkara yg paling aku ingat, aku pernah menolak dia smpai tertiarap atas pokok yg kecik2 kat belakang blok. Haha,mntak maaf bnyak2. Aku mmg tak sengaja time tu.

To Hadi, aku mmg ada ramai kawan baru tp aku tak pernah lupakan kawan2 lama. Tanpa kawan lama, aku mngkin tak smpai kat tahap ni sekarang. Aku hargai setiap kawan yg aku ada. Aku mntak maaf pasal td. Thanx bcoz concern about me. Terharu aku walaupun aku dok tahu samada mu ikhlas ke dok.

Hahahaha. Lol, entri ni aku tulis sekadar main2 je. Tak ade apa-apa yg serius pun berlaku. Just nk mereply entri Tepi Kain. Hak2. Terima kasih krn mnjaga tepi kain aku Di.haha. bye2