Salam.
Selepas berhempas pulas selama 3 minggu, akhirnya 5 paper telah selesai dan hanya tinggal Mandarin saja lagi. Jangan tanya aku pasal exam, nanti aku sedih.hoho. Kali ni aku telah menerima dua award dari dua orng kawan yg telah lama aku kenal. Jeng..jeng…jeng..



Award pertama, Uber Amazing Blog dianugerahkan oleh Hadi, senior blogger aku ( nmpak mcm tua je). Aku tak nak citer panjang pasal dia ni. Nanti tubik perasaan takbur dlm hati dia.haha. Kalau nk tau sangat, bacalah kat entri kat bawah tu. Sebagai mnhargai award yg diberikannya, dgn ini aku menganugerahkan kpd beliau, Bertuah Award 2009. (pembaca diminta menepuk tangan)

Award kedua plak, Bertuah Award 2009 diberikan rakan sekolah time kecik2 dulu, Farah Najwab. Dia merupakan best student kat sekolah rendah aku dlu. Skarang ni blajar kat UKM, amik law kot. Kalau tak silap ar. Jadi sbgai mngenang jasa nya, dgn ini aku menganugerahkan beliau Amazing Blog Award. (tepuk tangan sekali lagi)

Jadi, bagi award pertama, aku ingin menganugerahkan award ini kpada semua follower2 aku. Kerana kamu semua lah, aku berasa sangat dihargai dlm dunia blog ni.sob3. Aku juga ingin memberikan anugerah ini kepada ex-schoolmate aku iaitu:

- Aja
- Dilla
- PeaPah
- Wafa
- Feeza Yusof
- Mazirah
- Qistina


Errr, kenapa semua perempuan ek? Mna lelaki?hehe

Bagi award kedua, iaitu Bertuah Award 2009, aku ingin menganugerahkan award ini kepada budak2 course aku yg berjaya menamatkan exam week pada hari dan juga akan menamatkannya pd hari Rabu ni. Mereka ialah:

- Abu Raihan
- Amin Baek
- Azura
- Faidah
- Farah
- Faris
- Fazley
- Hamzah
- Hanifi
- Irda
- Izzati Amri
- Kamil
- Khairudin
- Luqman
- Nash
- Nuar
- Rufaidah
- Sap Atan
- Syazwan
- Umair
- Zai CE

Sebenarnya, mungkin ada lagi budak kos aku yg ade blog tp aku tak tau kewujudannya. So, sori sbb nama anda tiada diatas.. Jadi, memandangkan ini adalah blog aku dan aku berhak utk mmbuat apa saja, aku ingin mengenakan sedikit syarat kpd penerima award ini. Syarat nya ialah, describe-kan pemberi award ini bermula dgn ayat,

“Saya sangat bertuah dpt mengenali Hazwan Arif kerana…".


tidak melebihi 50 perkataan.haha

p/s: aku main-main je yg last skali tu. Tp kalau korang buat, ok gak.hehe