Salam..
Alhamdulillah, hari berakhirnya sem kelima aku di UTP. Sekejap je aku rase, mcm baru lagi berada di UTP ni.huhu. hari ni berakhir jgk exam aku untuk sem ni. Last paper td, Mandarin agakhancur la. Tu la, sape suruh layan Family Outing smlm.hak2..

Lepas exam td, budak2 lelaki Cheme berpakat utk brmain futsal di Menglembu. So habis je exam, aku terus balik ke bilik utk tido sblum bngun pukul 2. Seperti yg tidak dijanjikan (yela, janji 2.30 nk pegi sana), kitorang bertolak pd pukul 3.00 ptng. Agak best la main hari ni walaupun semuanya nmpak mcm letih. Dh la main dua jam, nk pengsan rase nya. Huhu. Apa pun, thanx kpd mereka yg brmain futsal td. Sem depan kita buat awal skit la. Nak??hehe

Sebenarnya, aku baru je bangun tido ni. Malam ni kan final champion league dan team trbaik di dunia, Manchester United akan brtarung dgn Barcelona. So, aku berharap, MU akan menang mlm ni. Yeahh. Kpd mereka yg selalu mngutuk MU tu, jom same2 tgk kemenangan MU lepas ni.haha



Glory Glory Man United~~Yeahh