Salam.

Pejam celik pejam celik, dh hampir 2 tahun setengah aku berada di UTP. Esok, seperti sem2 sebelumnya, aku akan mnghadapi final exam. First paper esok ialah Numerical Method. Susah jgk subjek ni.Wish me all the best k..hehe

Seperti biasa, mlm sebelum exam pasti aku akan telefon mak aku. Biasa la kan, di saat genting mcm ni, aku pasti teringat kat mak. So, aku ko la mak aku td. Sekarang dia berada di Perlis, mnghantar adik aku yg akan mula daftar masuk ke Matrik Arau esok. Mendengar kata-kata semangat dr mak aku td, sekurang2 nya, bertambah skit semangat aku utk study mlm ni. Terima kasih mak.

Oh ya,Sempena hari ibu yg jatuh pd hari ini, aku ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada ibuku yg trsayang, Zahar Banun Ismail dan juga kpd ibu2 di seluruh dunia.huhu. Bila difikirkan balik, bnyak jugak kesilapan yg aku lakukan trhadap mak.
Iwan mintak maaf mak!!

Kat bwh ni, antara lagu untuk ibu yg paling aku suka. Hayatilah lirik nya.

Kasih Ibu -Burn

Ketika aku dibelai
Kasih sayang mu terindah
Kau tersenyum bila melihat diri ini

Kini ku telah dewasa
Kasih dirimu tak berbelah bagi
Hanya pada diriku

Seharum bunga indah
Pelukanmu itu sayang
Bak awan biru melindungiku

Hanyalah kasihmu
Yang aku perlu
Tiada duanya untuk kubandingkan darimu

Hanyalah kasihmu.... ohh ibu
Biarlah bersemadi dalam hati
Buat selamanya ohhhh

Kau ternilai bagi diri
Kesungguhanmu mendewasakanku
Andai semua berubah akhirnya
Sinarmu hilang selamanya... Ohh...


THANX MOM!!