Jam menunjukkan pukul 530 pagi, tp mata aku still belum ngantuk. Td hampir 1 jam aku bergolek kat atas katil, tp still tak leh tidor jgk. Mungkin sebab aku tidur trlalu lama selepas smbahyang Jumaat td. Yela kan, aku tidur 3 jam je sbelum exam Sepro. Habis je solat Jumaat, terus aku ganti balik masa tidor aku. 3 jam jgk.hehe

Hmm, alhamdulilah, setakat aku dh habis 4 paper dan tnggal 2 lagi iaitu Process Heat Transfer(PHT) dan Mandarin. Kedua-du subjek ni agak susah skit brbanding yg lain. PHT susah sbb aku tak faham pun apa yg lecturer ajar. Klau pegi class, aku tgk je ape yg dia tulis, lgsung tak faham apa2. Subjek Mandarin plak, bnyak lagi tulisan yg belum aku ingat. Klau tak silap, baru 10 perkataan yang aku hafal. Dah la kena buat essay nnti. Mati la..

Sekarang ni pun, aku tgh berlatih menulis tulisan cina tu. Dh la bnyak. Huhu. Smpai disini saja lah, orng dah azan subuh kat surau V3 tu. Jom ke surau. Bye2