Pagi ni cuaca mendung, agak sejuk, dan sedikit hujan. Housemate aku semuanya masih tidur lagi. Tidak sperti smlm, cuaca yg agak panas mnyebabkan kulit aku mnjadi merah selepas brjemur tgh panas. Dan pagi ini, ia masih merah. Sebenarnya, aku bukan berjemur tanpa sbb..

Pagi semalam, aku trlibat dgn Frenzy Futsal di Court V5. Team yg dinamakan “Kami Budak Chemi” ini dibarisi pemain yg tdk kurang hebatnya seperti Syazwan, Kamil, Mus, Aik, Khairuddin, Zakwan, Syafik, Sap Atan dan aku sendiri. Dan keputusannya, kami gagal mnjadi juara. Huhu

Faktor utama yg mnyebabkan kekalahan kami ialah pengadil, bila kitorang nk buat counter-attack je, pengadil akan tiup wisel. Bukan ada buat silap pun, tp masa dh habis. Faktor kedua, aku tak mndi time prlawanan prtama. Lepas prlawanan prtama, aku balik ke bilik utk mndi. Then, baru lah team aku mnunjukkan sedikit peningkatan. haha

Walau ape pun, aku nk ucap ucap terima kasih kat bdak team aku sbb sudi ajak aku join team diorang. Kita dh buat yg trbaik walaupun bnyak yg kesilapan yg dilakukan. Huhu

Erm, tutup cerita ttg futsal. Sekarang study week dh bermula. Dua hari dh berlalu, tp aku masih belum start ape2 lagi. Nasib baik jadual exam agak mnyebelahi aku. Seminggu ada dua exam. So, kali ni exam aku berlangsung selama 3 mnggu. Biar lama, asal selamat. Haha

Kpd kwn2 di UTP, gunalah study week ni dgn sebaiknya. Jangan malas2.hak2.
Salam