Selepas mungkir janji untuk datang ke Terengganu untuk melawat aku, akhirnya Cik Mareney (ni blog dia) cuba menebus kesalahannya dengan merasuah aku dengan sebiji kek buatan Farhana Roslee dan adik beliau, Tyha. Walaupun aku ni jenis tak makan rasuh, tapi aku terima kek ini dengan hati terbuka. Nasib baik sedap.


Mkn kek tu cikit2 ye, t takot jd tong drum..hik3..
YELAAAAAA~
Oh lupa, Farhana Roslee telah menyahut seruan kerajaan dengan memulakan perniagaan kecil-kecilan iaitu menjual kek coklat untuk majlis hari jadi, pertunangan, perkahwinan atau majlis menggemukkan badan. Kepada mereka yang tinggal di area Kuala Terengganu boleh la singgah di blog INI jika berminat. Sumpah, kek ni tak keras haha. (kurma aku mane?)

To Mareney, thanx for da cake. And to Farhana Roslee, gudlak in your cake business. Terima kasih sebab datang =)

p/s: Dilema oh dilema. Semoga urusanku dipermudahkan. Insyaallah...