Nak cerita ke tak nak cerita? Nak tulis ke taknak ek? Nak tulis tapi segan kalau orang baca. Kadang-kadang rasa malu plak. Nampak macam kita ni lemah sangat. Tapi aku perlukan satu medium untuk luahkan apa yang terpendam. Haihhhh
Sebenarnya, aku masih sukar nak menghilangkan kesedihan dalam hati selepas kemalangan sebulan yang lalu. Aku rasa macam banyak sangat benda yang aku hilang. Yang aku tertinggal. Takala melihat kawan-kawan yang sedang struggle di UTP, hati aku rasa aneh.Walaupun diorang jauh, dengan hanya membaca status diorang di FB, Google Talk atau pun sembang-sembang di Google Group, aku rasa lain macam. Ya, maybe aku masih kecewa, sedih dan cemburu dengan diorang. Walaupun malu tapi aku terpaksa mengakui hakikat ini. Kadang-kadang aku rasa putus asa dengan study. Aku benar-benar down. Walaupun di luar aku mampu ketawa, tapi dalam hati hanya tuhan yang tahu. Kekadang aku terpikir, mengapa aku mendapat ujian begini. Kenapa aku yang di pilih, bukannya orang lain. Sekarang aku masih kabur dngan perjalanan hidup yang akan datang. Aku tau, selepas ini keadaan tidak akan kembali seperti biasa. Tapi aku berharap, hari demi hari ia akan menjadi lebih baik.
P/S: Tiba-tiba aku rasa tak ada mood sangat nak bergurau.