Salam.

Td baru je habis post-mortem Tunas Cemerlang. Time aku tgh bergelak ketawa dgn diorang, tb2 aku dpt satu msj dr sepupu aku.

“Kaloh doh ganu mlm ni. 4-1”

Frust giler aku mlm ni bila baca msj tu. Jika tahun lepas, Terengganu pun kalah semi-final kpd Kedah,3-2. Tahun ni plak kalah dgn Negeri Sembilan dgn agregat 4-1. Sedih2. Tp nk buat cmna. Dh kalah terima je lah kn..hmm

Sebelum tu, gudluck kat Kelantan yg berjaya ke final. Dan juga kat Selangor yg tersenarai dlm 350 kelab terbaik dunia.Tahniah2

Majulah bolasepak utk negara =)


BUKA CERITA BARU..

Langsung tak de kaitan dgn bola sepak

Hm,petang td berlaku satu tragedi. Aku teperangkap kat Tasik UTP dlm hujan yg sangat lebat time jogging td. Selepas menunggu dlm masa yg agak lama kat Pondok Kayak, aku dan member2 yg lain trpaksa meredah hujan pulang kebilik dgn berjalan kaki. Dah la jauh giler, rase cm nak demam je mlm ni.huhu. Apa22 pun, mmg best ar petang td, dh lama tak main hujan cmtu. Haha. Nak tau citer selanjutnya, buka link ni. WanPai

~gambar mangsa-mangsa yg terperangkap~

Credit to Alip Cyclo for de picture. Ade lg disini.

Ok, chow dulu..