Salam.
Sungguh pantas masa berlalu. Sekarang aku sudah berada di penghujung sem keenam di UTP. Dlm lebih kurang seminggu lg, final exam akan bermula. Time ni, semua orng bz dgn study. Blog2 mula bersawang kecuali ada bbrapa kenalan yg masih aktif blogging sperti Hanifi dan Zaki.

Sem ni aku mngambil 5 sbjek, nmpk je sikit tp bnyak sebenarnya. Dengan class, lab, tutorial dan lain2 lagi, sem ni mmg agak sibuk ar.

• Probability and Statistic – 11 November
• Process Safety and Loss Prevention – 13 November
• Reaction Engineering – 15 November
• Separation Process 2 – 16 November
• Process Instrumentation – 25 November

Kalau tgk kat list kat atas tu, no 3 dan no 4 adalah sbjek killer bg aku. Dah la takde gap antara 2 subjek tu. Pastu, sbjek yg last skali subjek yg boleh dikira sbgai senang dan aku mmpunyai masa sebanyak 9 hari utk study subjek 2 jam kredit tuh. Hurm,kan bagus kalo boleh tukar dgn subjek sebelum tu. hurmm..

Oh, ye.Hari ni birthday housemate aku yg ke 20. Sori, aku tak pergi sambuat birthday semalam. Aku tertidur la. Aik plak tak kejut aku dengan betol2. Adeihh. Eh, lupa plak nk sebut nama housemate aku tu. Ok, dengan ni sy Hazwan Arif ingin mngucapkan Selamat Hari Jadi kpd Nik Adli Hakimi yg sedang study dibilik beliau dgn ucapan semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan tinggi. :D

~sedapnya kek. nasib baik ade gak bahagian aku hehe~