Tag Oleh Wanie dan Papoki

Salam.
Dah lama aku tak buat benda ni. Kali ni aku di tag oleh Papoki dan Wanie. Dua-duanya merupakan komiti Tunas Cemerlang. Jom layan..

1) Apa yang anda rasa sekarang
-Aku tak suka kongsi apa yang aku rasa..

2) Rate tahap keemoan anda (1-5)
-1 je kot

3) Warna kesukaan anda?
-Hitam,Biru, Putih dan Hijau

4) Kalau diberi peluang, anda mahu jadi artis?
-Mau saja

5) Bagi satu sikap yang ada pada anda
-Kadang aku terlalu baik dengan sesetengah orang dan sebaliknya pada orang lain.

6) Anda rasa ada seseorang sedang meminati anda?
-Mungkin. Papoki dan Wanie. Sbb tu dioorang tag aku haha

7) Kalau anda sedang berduka,apakah yang anda akan buat?
Tepon mak kat umah atau citer problem kat kawan-kawan

8) Jika anda wanita berapakah mas kahwin yg sesuai untuk anda?
-Mas Kawin tak perlu mahal rasenya

9) Anda suka pemberi tag ini kerana…
-Dua-dua nmpak mcm baik. Tapi hati aku tak tahu. Mungkin ada busuk skit-skit.haha

10) Jika anda menjadi pemberi tag ini,, apakah perkara pertama yang akan anda lakukan??
-Try cari kawan yg rajin update blog dan tak buat lagi tag ni
- Pergi blog diorang,dan bgtau kat chatbox
- Tunggu diorang buat huhu

Tag 7 orang member anda:
- Cik Sunnymiso
- Cik Aja
- Cik Irda
- Encik Cyclo
- Encik Hadio
- Encik Irsyad
- Encik Abu

Comments

Salam..
Agak terkedu bace tentang sejadah berdiri tu..
Mane dapat gambar tu..?
Menarik..

Hmm.. Menginsafkan dan timbul gentar bile bace..
aku mmg baik pn..
mcm ape yg ko tulis dlm tag tu..
hahaha..
farhana roslee said…
tengok beliau mengaku wani..
hahaha~
eleh hazwan..klu ko trpakse pn..hakikatnye aku ngn papoki mmg baik..
haha.
:-)

Popular Posts