Salam.
Kali ni aku bkn nk citer pasal Edu-trip Tunas Cemerlang yg baru abis smlm, tp pasal hari ni. Pasal Edu-trip tu,lenkali aku citer ye. Sekarang dlm proses mngumpul gambar.:)

Hari ni agak pelik sikit. Hari yg amat blur. Aku pegi kelas dgn kepala yg kosong. Class pertama, prosafety, aku “duk congok” je, Lgsung tak tau apa-apa, Salin note pun tak. Mgkin sbb dtng lambat kot. Aku masuk just nk sign attendant. Zz

Masuk class kedua, Process Instrumentation, kepala mula ok sbb subjek ni senang skit. Sylibus pun dh habis. Just wat revision je. So sempoi je class hari ni. Masuk kelas Sepro, kepala dh mula bengong. Terlalu bnyak rumus2 kat slide yg buat aku blur. Aku tgk sekeliling, dah ade yg tidor. Last2, tangan aku mula menekan-nekan handphone tanpa tujuan.

Class keempat, ProbStat, smkin ramai classmate aku yg layu. Ada yg bersembang kt belakang. Ada yg mula keluar ke tandas, dan ada juge yg ke kafe. Hm, baru aku perasan, yg jgk yg blur mcm aku hari ni. Dan aku?? Masih menekan butang handfone..

Clas ke 5, Reaction, ni subjek feveret aku. Tp time ni aku ngantuk giler. Nasib baik aku merajinkan diri menyalin apa yg ditulis kat depan. Dan akhirnya, aku faham..wohoho. Dan hari ni jgk aku dpt markah reaction. Agak memuaskan walaupun agak rndah dr orng lain.

Last, tutor Sepro bersama Kak Huda. Lawa jgk dia ni.hehe. Kali ni ade quiz. Dan seperti yg dijangka, aku tak dpt jwb. Adeihhh,, nasib baik ada kwn2 yg sedia mmbantu dikala ku kesusahan. Tq2..

Esok hari Selasa. Aku tak tahu ape yg akan berlaku esok. Mntak2 esok lebih baik dr hari ni. Aku tak nak lg blur,. Lg pun,final dh dekat woo. Kalau tiap-tiap hari macam hari ni, finish la I..