Salam sejahtera

Esok akan berlangsungnya pilihanraya kampus di UTP. Herm, berbanding tahun lepas, pilihanraya kali ini agak suram. Bilangan calon pun sikit je, hanya 6 calon utk 5 kerusi. Calon2 pun aku tak kenal sangat. Yg kenal pun sorang je iaitu Acap, setiausaha utk Tunas Cemerlang. Mu'id pun kenal cmtu je. huhu. Yang lain2, mcm pernah nmpak.hoho

Td sebelum turun ke padang utk bermain bola, aku terperasan satu benda yg agak memualkan. Ada orng telah mengoyakkan beberapa poster seorang calon di blok aku ni. Apsal "bodoh" sangat dia tu sampai nk kacau orang nk berkempen. Mungkin perbuatan ini ada kaitan dengan perkauman. "Bodoh betul", Malaysia dah merdeka lebih 50 tahun tp masih ada pelajar yg berfikiran begini. Mungkin ini antara salah satu cabaran utk MPPUTP yg baru, utk mngubah mentaliti pelajar UTP dr takuk yg lama ke tahap pertama seiring dgn UTP itu sediri yg telah pun gah di mata dunia(betul ke??).

Lupakan yang tu...

Sejak dua menjak ni, telah berlaku perang poster yg hebat di blog2 UTPians. Yang paling menarik. Blog PalingTinggiLampai yg memaparkan calon2 yg gagal utk bertanding kali ini tp masih mahu berkempen. Kalo nk gelak ketawa, sila klik kat nama blog td.Haha

Kat blok aku juga ada seorang calon yg terkenal dgn kediktatoran beliau. Merupakan antara raja event di UTP, sumbangan beliau sepanjang berada di UTP amat la tinggi sehingga layak utk bertanding. Dengan kesungguhan yg terpapar jelas di muka beliau, sememangnya dpt meyakinkan pengundi-pengundi utk memilih beliau. Inilah diaaa, dengan ketinggian 170++ dan berat 60 kg, dipersilakan


Wan Pai…..



Haha..

K lah, mau study Sepro. Aku ada test esok. Huhu. Doakan aku berjaya ye pembaca sekalian..bye2..

~Love is like a river of tears that will flow whenever you're not here.,Eventhough your heart will never be mine.,It's enough just seing you smile....