Salam. Hari ni 22 Oct, hari terakhir aku di UTP sblum brlepas pulang ke Terengganu ptang ini. Mcm biase aku akan mnaiki Boeing Kesatuan yg setia menemaniku pulang sejak mula2 aku masuk UTP lagi. Hmm, dalam sem ni, mcm2 pkara yg berlaku dalam hidup aku, ada yg gembira dan ada yg sedih.

Sem ini jugk aku mula mnjadi seorng blogger. Thanx to Hadi yg mnjadi sumber inspirasi aku sbgai seorg blogger(uwekkk). Yela, akukan slalu bace blog die. Haha..

Sem ni, aku mula mnjadi rajin sdikit. Mungkin sbb prsekitaran yg baru. Dulu aku tnggal kat Village 1, skarang tnggal di V4,yg nmpak lebih maju. Haha. Sem ni aku mula rajin study, buat asgnment bla3. Tak mcm dulu la tp still boleh dkatakan sbgai malas. Aku juga smakin rajin brmain game. Hurm…

Antara prkara mnarik bg aku dlm sem ni ialah time Sukaneka Tradisional smpena minggu kemerdekaan. Bnyak gak la prmainan tradisonal yg aku main. (rujuk post terawal) Team aku dpt tmpat kedua. Ok la. Lain2, larian merdeka, brfutsal dgan member2 V4 dan juga ngan bdak Chemi. Dinner Chemi jge sngat best bg aku.

Sem ni jgk aku smkin rajin kluar makan time tgh malam trutamanye dgan Sharir. Orang ajak aku, so aku ni ikut je la.. Mcm2 kdai aku dah prgi smpai pkerja kat kdai bleh knal aku. haha..

Sem ni juge, bnyak prkara mmbuatkan aku sedih dan trtekan.. Aku kehilangan seorg rakan yg mninggal smlam, datuk saudara aku mninggal dlm study week dan rmai lg yg telah pergi utk slamenye dalam sem ini. Al- Fatihah..

Lain2, aku tlah kehilangan helmet ksayangan(hehe),mndapat plbagai assignment yg brtimbun2, markah test yg teruk, quiz-muiz dan jgk final exam yg sngt teruk. Motor Legend yg aku slalu pnjam dgan Sharir jge tlah hlang. Hmm..mcm2 kehilangan tlah brlaku dlm sem ni.

Tp, let bygone be bygone. Aku harap, sem depan lebih baik dr sem sblumnye. Smoga aku akan lebih berusaha utk berubah. Insyaallah.

p/s: aku dah nak balik ptang ni. Dah pukul 2 tp masih blum packing barang. Malas btol!! Bye2..