Hari ni hari Sabtu. Hari cuti bg bdak2 kos aku sblum brhadapan dgan perkara yg menakutkan, exam MEB n SP. Ape yg aku buat hari ni?? Hmm, bangun tidor je, lps buat prkara yg patut, aku prgi collect duit dari bdak2 Chemi V4 utk jamuan raye a.k.a jamuan habis sem(aku rase la). Haha..

Lpas collect duit, aku pinjam motor Mamat dan trus meluncur ke V1. Trserempak plak dgan bdak2 kos Chemi yg tgh breakfast kat V1 cafe. Aku pun join la. Lame sngat tak makan nasi lemak kat sane. Sedap!!. Kami pun brsembang pasal exam trutama Thermo yg macam ****.

Pastu aku pergi bilik Zack utk bg duit yg die suruh kutip smalam. Lpas ketuk bilik die brpuluh-puluh kali, die pun buka lah. Hmm, dah pukul 10 masih tdor lg. Lpas bg duit kat die, Amin ajak main PES kat bilik die plak. Haha, yg ni mmg aku tak boleh nak menolak. Kesian kat Amin kalah 5 dari 6 game. Haha.. mukenye sangatt trtekan.hak2…rilex2

Habis je main game, aku terus balik ke bilik dan mnginstall PES 2009 kat laptop aku. Lpas mginstall, aku pun main skejap dan terus tidor utk merehatkan otak. Hajatnye nak bngun stady lpas tu.

Aku bngun pd pkul 2 dgan smangat brkobar-kobar utk stady. Tp sayangnye, skali lg aku habiskan mase utk buat bnde lain trmasuklah mngarang bnde yg korang tgh bace ni. Konklusinya, aku tak sentuh lgsung buku hari ni.

Hmm. Ape nak jadi la dgan aku hari ni. Skali lg mase aku dibazirkn. Hampeh!!