Berakhirlah sudah sem keempat aku di UTP. Satu kesudahan yg sangat sedih bagi aku. Ye la kan, paper MEB smlam adalah yg trburuk bg aku sejak duk kat UTP ni. Bnyak yang gagal dijawab. Aku tak boleh nk salahkan soalan yang susah, mungkin aku tak ak cukup persediaan utk MEB smlam. Tp tak pe lah, aku dah berusaha. Skarang hanya berdoa dan bertawakal kpd Allah SWT ..



Tp kesedihan telah terubat sedikit. Malam smlam ade aku ade dinner dgan budak2 Chemi Jan 07. Sangat meriah bg aku, cukup utk merelease kan tension aku lpas exam smalam. Makan pun ok. Nasi Goreng, hot dog, udang celup tepung, dan bnyak lg tp aku tak ingat sbb makan kat tmpat gelap. Tak tau mkan pe. Haha.. dapatlah jgk mngenyangkan perut aku yg kosong sejak tgh hari.



Lpas tu, ade sdikit game yg di conduct oleh Wanie. Gamenye mudah, luah perasaaan cinta kat org sebelah tnpa gelak. Kalau tak, kene cabut kertas dlam kotak dan ikut arahan dlm tu. Game ni brmula dgan menyanyi jampi serapah. Haha..mcm ni,” Betul atau tidak, sarange bla2”. Haha. Aku tak reti nak eja laa.

Zai yg paling sporting, mnyanyi lagu Wonderpet kat depan sume org. Aku pun kena, tp kene buat iklan tntang air “Cuca –Cula’. Nasib baik tak kena nyanyi, klau tak trpakselah mngeluarkan bakat aku yg dah lame trpendam ni. Haha.


Lpas makan je, aku, Aik, Ah Seng, Nijey dan Mayak ronda2 skitar tasik UTP. Tak ade ape yg mnarik, just jalan-jalan dan mngambil gambar kat blakang Masjid An- Nur. Sangat cantik tmpat tu esp waktu malam.





Gambar2 ni ade yg yg diambil dari blog Fazley dan ade dr kamera sdiri tp kurang lawa la.

Lpas ni nak pergi main futsal dgan budak2 Chemi kat Mengelembu. Pastu ade match dgan Hadi mlm ni. Tu pun klau aku rajin nk pegi V1. Hadi, jgn terlalu yakin. haha...