Petang yg redup, angin sepoi-sepoi bahasa bgaikan menolak tubuhku ini kembali ke katil. Alangkah enak skali jika aku mnyambung smula tidur yg baru sahaja trhenti seketika td. Namun, apakah daya, masih ada halangan yg perlu ku tempuhi sblum mnjadi jiwa yg merdeka. Haha…<------poyo je ayat ni.

Hmm.. hari ni aku ade paper SP. Lega dah habis tp masih bimbang klau tak lulus. Ye la, coursework dapat sparuh je. Exam td pun boleh jwb skit2 je. Yg lain, hentam saja la..

Time mula2 masuk Chanselor Hall td mmg nerves giler la sbb bnyak lg yg function yg tak brape nak faham. Dah la sejuk nak mampus. Slepas brhempas pulas selama 3 jam, tamatlah hubunganku dgan SP yg mula terjalin sejak bulan 7 yg lpas. Gembiranye dpt clash dgn die,. Haha..

Lpas habis je exam, aku ,Aik, Ah Seng, Sharir, Hisham, Hamzah and Mat Minn ke Sabilah Restorrent utk mngenyagkan perut. Sblum makanan smpai, kitorg plan nak gi IRC dlm kul 3. Tp lpas mkn je, plan trus brtukar. Semua nk balik and tidor. Tak nak stady lg. haha. Mmg pemalas semuanye, mcm aku.

Hmm… dah hujan pun. Cuaca yg sejuk mmbuatkan hati ini lebih tertarik kpd katil kat blakang. Tp buku teks MEB berada di depan. Aku dlm dilemma…..