Aku mmmndang ke luar tngkap, mmrhatikan 2 batang pokok didepan bilik ku ini. Hmm.. anak burung tu dah tak ade. Mgkin kepaknye dah mantap, cukup utk mnrbngkan diri sendiri utk mncari sepatuk makanan. Kura-kura Jemi juga masih nyenyak tidor. Same seprti tuannya atau mgkin sprti rumatenye yang mnunggu matahari tegak sblum mmbuka mata. Manusia yg aneh, fikirku.

Atmosfera masih sejuk. Mgkin matahari masih mmanaskan enjinnya sblum mnerangi semula kegelapan malam. Aku mnjenguk keluar. Oh tidak! Hipotesis aku silap sama skali. Matahari tlah naik, tp silauan cahayanya dihadangi blok warna merah 4 tingkat. Sungguh tidak aneh skali.

Wan Mustapai is now online. Aik?? Awalnye bngun. Aku mengintai kebilik Deli. Beliau masih tidor, brsama rumatenye dan rumate aku. Hmm, mgkin diorang letih berdota smlam brsama Abu. Ade ape pd dota???Aku mnjenguk lg ke luar tngkap lg. Kelibat seseorng menarik prhatian anak mataku, berbaju oren dan brtudung hitam, barangkali brseluar jeans. Dr gerak bahasa tubuhnya, mmg sah dia tgh mncuci pinggan.

Hmmm.. hari tu aku dpt satu email. Dari seorng kawan. Dia tensyen dngan seseorng. Dan aku tau orng itu adalah aku. Aku rase sngat brsalah kat die. Aku xpatut buat mcm tu. Kadang2 aku alpa hngga lupa akan amanah yg dipegang. Aku nk pegi mntak maaf tp brani. Muka die nmpak garang. Mgkin sbb tu aku x dpat jawab EG dgan tenang.

I’m sory Hidayah, sbb aku slalu buat ko tensyen. Aku xtau samada ko mrh kn aku atau tak. Tp aku rase sngat brsalah. To Syahwal, aku juge nk mntak maaf dgan ko. SORRY..