There are no perfect father, but a father will always love perfectly...
Video kat atas ni best. Kalau anda belum tengok, sila tengok. Huh, aku tak pasti iklan ni dari negara mana mana. Tapi mesej yang ada dalam video ni cukup jelas, mudah untuk menusuk hati sesiapa yang menontonnya.

Video ni membuatkan aku teringatkan abah aku kat kampung. Biasanya pada bulan puasa, dia sangat suka minum Air Cikong selain daripada makan Rojak Keling. Air Cikong ni rasanya pelik skit, abah aku sorang je yang suka minum. Adik-beradik aku yang lain tak minum sebab tak sedap. Entah camna, sekarang ni aku rasa nak minum air tu. Arghh

Dari kecik lagi abah aku selalu pesan, jangan berlari dalam rumah. Kalau runtuh, tak tahu nak tinggal kat mana. Sebabnya, rumah aku ni rumah kayu. Kalau berlari, "beringgok" satu rumah. Kang tak pasal-pasal dapat makan 'roti panjang'. Sebab tu aku pelik bila tengok Matyo dan Mat Akim berlari-lari dalam rumah ni. Rasa macam nak larang, padahal takkan runtuh nya kalau berlari dalam rumah batu camni hahahaha

Jap, apa kaitannya video kat atas dengan kisah berlari dalam rumah ni? Tak ada pun sebenarnya.