Sejak dua tiga hari ni, telinga aku ini sering disajikan dengan koleksi lagu dari album Tribute P. Ramlee - Di Mana Kan Ku Cari Ganti (Satu Indiepretasi). Tan Sri P.Ramlee merupakan seorang lagenda di neegara ini dan aku sendiri sangat meminati karya-karya milik arwah sama ada filem atau pun lagu. Jadi buat pertama kali dalam blog ini, aku ingin berkongsi sebuah album kompilasi yang memuatkan lagu-lagu daripada filem lakonan allahyarham.

Lagu-lagu dalam album  ini bukanlah daripada hasil nyanyian Tan Sri P. Ramlee tapi merupakan nyanyian semula oleh penyanyi-penyanyi indie negara. Antara lagu yang menari perhatian aku adalah Jeritan Batinku (Azlan and The Typewriter ft AG), Tunggu Sekejap (Hujan), Getaran Jiwa ( Bittersweet), Malam Pesta Muda-Mudi (Grey Sky Morning) dan Itulah Sayang (The Ramlees).

Kepada peminat-peminat Tan Sri P. Ramlee dan juga peminat muzik indie, apa kata kalau anda semua cuba mendengar lagu-lagu dari album ini. Dibawah ni aku sediakan link untuk mendownload. Selamat mendengar~

-HOTFILE
-DEPOSITEFILES
-4SHARED
PASSWORD: sufi@jiwang.ws
Kredit: Jiwang.org