Dulu kita pernah digemparkan dengan berita dari Utusan Malaysia yang bertajuk Keativiti Menipu, Tronoh Jadi Toronto yang pernah aku post kan dalam blog ini dulu. Sekarang aku ingin membongkarkan satu lagi berita yang agak gempar yang melibatkan seorang pelajar UTP yang meniru iaitu aku sendiri.
Hari ni, kebanyakan masa aku dihabiskan untuk preparation event AMD Penang Team Symposium untuk Kaizen Week. Selepas Poster Competition untuk trainee hari tu (SINI & SINI) , kali ini para-para engineer di AMD akan berentap pula untuk Kaizen Week kali ni. Dan aku pula baru saja dinaikkan taraf sebagai komiti untuk Team Symposium kali ni. Hek2
Selepas membuat sedikit kerja di auditorium, aku dipanggil Kak Jannah untuk membantu beliau menyediakan barang-barang keperluan untuk symposium yang akan bermula Isnin ini. Tugasnya, memotong kertas kepada bentuk-bentuk kecil dan melukis something di atas kertas kecil tu.Dan jumlahnya 100 keping. WTFarissss!!!! Aku bingung, takda isea nak buat apa. Dah la tak da kreativiti dalam hal-hal seni camni.
Akhirnya aku mendapat idea. Aku bukak blog sifu aku, kripkripkruk(ni blog dia yang entah ke berapa) dan tiru karakter-karakter dalam tu tanpa kebenaran. To Hadi, sori la sebab meniru tanpa kebenaran. Lagi pun aku terdesak dan usaha ni pun disokong oleh peminat mu tu haha. Dan aku yakin karakter yang mu buat ni akan jadi femes lepas ni haha.
Chow

Comel tak aku tiru?? Hahaha