Tak pernah lagi rasanya aku tampal jadual exam dalam blog ni. Tak macam kawan-kawan aku yang lain. Entah kenapa hari ni aku teringin nak letak. Ok, esok akan bermula minggu peperiksaan di UTP. Dan paper pertama aku dijadualkan akan bermula esok jugak dan berakhir pada hari ahad ini.

Jadi di kesempatan ini, aku nak ucapkan selamat berjaya kepada rakan-rakan di UTP terutamanya kawan-kawan FYDP, geng-geng terpencil di kelas SBE, teman-teman final year dalam kelas Malaysian Studies, kenalan-kenalan penghibur hati dan juga adik-adik hosmet yang selalu menjadi teladan bagi aku haha

Kepada anda semua, semoga berjaya. Tak sabar nak balik rumah. Insyaallah akan ada berita baik yang akan menanti hik3


"Ya Allah, permudahkanlah urusan Hazwan Arif ketika menjawab soalan peperiksaan untuk kali ini. Ameen."