Aku kat rumah sebenarnya, di Terengganu. Sedang mencari ketenangan selepas berhempas-pulas di minggu peperiksaan. Ceh, padahal duk main facebook dan twitter hari-hari. Kadang-kadang teringin jugak nak menulis, lebih-lebih lagi berkenaan isu-isu yang melingkari kita sejak kebelakangan ini. Tapi malas walaupun semuanya sudah berada dalam kepala.

Sekarang aku perlu menyetelkan semua perkara yang patut aku setelkan sebelum berangkat pulang ke UTP pada minggu depan. Kalau berjaya, alhamdulillah. Ringan sikit beban  kat kepala.

Bosan jugak sebenarnya duk rumah ni, lebih-lebih lagi bila nilai baki duit dalam bank semakin mengecil nilainya. Jadi langkahan kaki jugak agak terbatas.

Oh, ye. Aku dapat interview untuk jadi cikgu tusyen sementara di kawasan luar UTP. Agak-agak aku ni mampu ke tak eh? Cakap pun berterabur. Risau jugak, takut anak murid tak faham pulak bila aku mengajar nanti. haha

Kepada mereka yang masih berada di UTP, selamat menghabiskan exam dengan tabah. Ok, bai.