Gambar di atas menunjukkan seorang pelajar UTP yg kacak (wajah beliau trpaksa disembunyikan atas tujuan keselamatan), bersama banner yg dibuat khas sbgai mnghargai Rector, UTP Management Committees dan juga pihak ITMS krn brjaya masalah internet lembab yg telah brlaku sejak bbrapa sem yg lalu. Aku sbgai pelajar UTP jga bersyukur krn masalah ini telah selesai. Terima kasih kpd MPP UTP krn mnjalankan tugas anda. Tak sia2 aku vote hari tu. Hak2.

Skarang problem baru telah mncul. Student lebih kerap melayari internet. Contoh trbaik, inbox email aku sentiasa penuh dgn email2 dr google groups iaitu Chemi Jan07. Budak2 Chemi mmg aktif la. Tp x kesah la,nmpak meriah skit walaupun bnyak merapu esp Amin yg suke promote negeri Melaka. Hak2. Ikut suke ko la Min, asal ko bhgia sudeh.

Sejak dua menjak ni, member2 aku semakin rancak bermain game dlm internet. Mafia war la, My Brute la, Travian la dan bla3. Ish3, ape nk jd la diorng ni. Tp, aku pun main jgk. Haha. Semakin dekat dgn final ni, semakin bnyak game baru yg muncul. Aiyak, aku rase aku kena control diri skit. Aku skarang dah ada tanda2 ketagihan game mcm rumete aku. haha

Erm, smpai sini saje lah. Esok pkul 8 pg aku ade test.Strength of Material. Doakan aku bangun awal ye! Bye2

p/s:kung fu alaf baru. klik di sini.