Salam. Ni second award yang aku dpt. Kali dr Cik PeaPah, junior aku dulu. Sekarang, dia belajar kat Uniten. Ambik course ape ntah, tak pernah tanye plak. Thanx ye Cik PeaPah, lain kali bagi award lagi. Hehe

Ni la perkara yg aku kene buat:
1. Put this badge in your awesome blog
2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.
3. Make sure you put the recipients' names here, along with their links.
4. Let them know about this.



Penerimanya ialah-

1. Wan Kamalhadi- Aku berjinak dgn dunia blog ni sbb dia lah. Tp aku lebih suke blog dia yg dlu. Hehe

2. Hanifi- Antara org yg selalu bg komen kat blog aku. Thanx ya!!

3. Wan Mustapai- Dia suke berterus terang dlm blog. Nyekit goh!haha

4. Nash Hunter- Budak usrah aku dulu. Striker hoki terhebat UTP. Kan3?

5. Amin Baek- Aku tak tau kenape org panggil dia baik. Hurmm

6. Cik Irda- Aku selalu lepak kat blog ni.

7. Faris Roslan- Banyak info agama kat blog die ni. Bagus2

8. Emma- Dia ni pernh dtng UTP tp tak pernah lg jumpe aku.

9. Qist-Antara follower terawal aku.hehe

10. CT Aja- Perasan cute.haha. Gurau je..


Nah, terima lah award yang tak seberapa dari aku ni.
Bye2.

p/s:Adeih, perut aku buat hal la hari ni. Hari ni tandas dh mnjadi bilik kedua aku kat UTP.