Salam..

Berakhirnya hari ni, maka bermula lah study week bagi student UTP. Erm, hari ni sesuatu perkara telah berlaku. Kali pertama berlaku dlm hidup aku sejak bergelar student. Huh,malu nk ckp. Hmm, tp nk buat mcm mane, mmg silap aku. Padan muke aku.hoho.

Lupakan pasal td. Aku ada berita gumbira. Petang td, selepas test kakak aku hntar msj. Rupa2 nya, kakak ipar aku dah beranak. Mknanya, aku dpt anank saudara sorng lagi la. Kali ni perempuan, dgn berat 3.04 kg dilahirkan pd pukul 630 pgi di Hospital Besar Sultanah Nur Zahirah. hehe. Hurm,lps 12 jam baru aku tau pasal kelahiran baby ni. Ape la abang aku ni, bgtau la awal2. huhu

Sekarang aku tgh promote kat status gtalk dan ym, sape2 yg ada idea utk nama, boleh bg tau kat aku. Tak malu langsung aku ni. Hak2. Peduli apa aku. Thanx kpd sape2 yg bg cadangan tu. Walaupun ada jgk yg mengarut, bg nama yg pelik2. Haha.

Hurm, td terbaca kat google group Chemi, ramai jgk yg bagi tau nk balik umah mlm ni. Tb2 aku terasa nk balik umah jgk . Homesik kot. Tp,bnyak lg keje yg belum setel. So, lepas exam baru dpt balik. Hurm, sbulan lagi la nmpaknya. hoho
Ok. Mau chow dlu. Bye2