Salam.
Selepas membuat persediaan lebih kurang 4 bulan, akhirnya Majlis Anugerah Kolej Kediaman (MAKK) X akan berlangsung pd mlm ni. Agak brdebar la smpai tak dpt nk tidur smlm. Tidur tak lena langsung. Sbbnye, aku akan mnjadi floor manager mlm ni,iaitu menguruskan semua hal berkaitan kat dlm dewan tu terutama usher. Yang ni mmg mmbuatkan aku nerves krn sedikit kesilapan je,dpt mncacatkan majlis.huhu. Dah la mlm ni tak tau lg nak pakai baju ape.Haih,problem2. Takpe la,lepas ni aku akan try settle kan.

Gambar bwh ni diambil time nk prepare utk hiasan dewan. Lepas ni aku akan upload lg.




Aku jge nk ucap terima kasih kpd siapa2 yg selalu mngunjungi blog ni walaupun dah jarang di update. Maklumlah, agak busy skit minggu ni. Lepas mlm ni, mungkin ke-busy-an akan berkurangan. Insyaallah. Kepada org yg menge-tag aku tu, tak lame lg aku buat la.

p/s:Kpd sape2 yg datang mlm ni, pakai comel2 sket deh. Ade award utk pakaian terbaik. :)