Salam.
Tnggal bbrapa hari lagi sblum aku pulang ke UTP. Tiket aku dh beli td, 15 hb.huhu. Kali ni aku trpaksa pulang awal krn trlibat dlm program Tunas Cemerlang. Aku pun tak tau lagi pasal program ni. Aku masuk pun just suka-suka je sbb tak perlu interview. Satu lg event yg aku ade, Enterpreneur Week iaitu lepaa raya. Btol x aku eja ni?hehe

3 hari lpas aku smpat berbual dgn kawan sekampung, Matmin atau nama sbnrnya Syahmi yg juga student UTP. Dia ckp yg result akan kluar 10 hb. Ni yg buat aku kecut perut ni. Yela, exam hari tu agak susah walaupun aku buat lebih bnyak persediaan brbanding exam2 yg lepas. Subjek yg paling aku bmbang tntunya Heat Transfer. Takpelah, kita sama2 doa ye!

Sepanjang cuti ni, tak banyak pun benda mnarik yg aku buat. Banyak plan cuti aku gagal akibat keruntuhan bumbung stadium kat blakang umah aku ni. Biasanya time cuti camni aku akan main boling dgn member2 UTP tp skarang,hampeh! Ramai jgk member2 skolah dlu yg aku tak sempat jumpa. Klau jumpa pun, x smpat berbual lama.

Jd sekarang, setiap hari aku akan menolong atok dan nenek aku di kedai kopi mereka. Keje aku simple2 je, angkat cawan, basuh cawan, angkat makanan dan makan.haha. Sbb tu aku jrng rasa lapar time cuti2 cmni. Tp bdan tak gemuk pun, tak macam time skolah dulu. Dulu aku antara budak sihat kat skolah. Tak caye?? Lain kali aku upload gambar mase kecik. Hehe

Hm, sampai di sini je kerepek aku kali ni. Bye2..