Salam..

Hari pertama sem baru kali ini berjalan dgn lancar, tak de problem lagi setakat ni. Lecturer sem ni bg aku nmpak ok sket, tp tak tau la cmne sbb hari ni baru je 1st class, esok lusa tak tau lagi. Kelas yg paling best hari ni ialah Reaction Engineering. Lecturer pun klaka, dan bnyak bckp dgn student. So baru la tak ngantuk.hohho

3 sahabat yg cute.haha(aku curi gmbar dr blog Nash)


Bermula sem baru, dh bermacam azam yg aku dgr. Semuanya same mcm sem2 yg lepas. Antaranye, nk jdkan IRC rumah kedua la, tak nak men game la, nk jd nerd la, tak nak ponteng class dan mcm2 lagi.Tp tak buat pun. Aku pun mcm tu jgk. So, azam aku sem ni, aku tak nak berazam lagi. Bknnye aku buat pun. Tp yg penting, aku nk buang sikap buruk aku ni. Sikap buruk aku ni xleh bgtau la.huhu

Hmm, dua hari lepas aku terlibat dgn Family Day Tunas Cemerlang bersama comiti dan fasilitator program ni. Aktiviti simple2 je, just nk knal2 dulu sbb kitorang belum prnah knal sblum ni. Yg aku knal pun ade gak tp sikit je la. Tp hanye 16 orng dr je yg ikut 34 orng, klau x silap la.huhu. Aktiviti pertama, kitorng gi tgk citer Harry Potter kat Ipoh Parade. Seblum tgk, rmai yg ckp citer ni boring.Tp bg aku citer ni tak boring sangat sbb aku sngat minat citer ni. Sangat best la bg aku.

Priceless style, not free

Then, kami semua pegi main boling dan dgn tidak dijangka, aku berjaya mndapat tmpat ketiga.hoho. Tp kitorang tak maen serius pun, just suke2 je. Then, kitorng bergerak ke medan selera yg aku tak tau name ape, and lepak kat sane 2 jam lebih. Saje borak2 n smbil share citer. Time ni mmg best sbb rmai yg membocorkan rahsia msng2 sbb trpaksa. Haha. Tp rahsia tu mmg xleh bgtau la. Hoho

Hmm, tak tau nk tulis ape lagi. Erm,,,Semoga sem ni Dean akan masukkan nama aku dlm list beliau. Aminn
chow