Salam..
2 3 hari ni, aku slalu meletakkan Munajat Cinta kat status gtalk dan ym aku. Ramai jgk yg tnye kat aku pasal status tu. Sebenarnye Munajat Cinta ni tajuk lagu yg dinyanyikan Ahmad Dhani dan The Rock. The Rock mane ntah, tp bukan penggusti tau.huhu. Lagu ni mgkin dh lame tp aku baru perasan kewujudannya dlm mnggu ni jgk. Besela, aku ni bkn amik tau sangat pasal lagu2 baru ni.

Munajat Cinta
The Rock Feat Ahmad Dhani

Malam ini ku sendiri
tak ada yang menemani
seperti malam-malam
yang sudah-sudah

hati ini selalu sepi
tak ada yang menghiasi
seperti cinta ini
yang selalu pupus

[reff]
Tuhan kirimkanlah aku
kekasih yang baik hati
yang mencintai aku
apa adanya

Mawar ini semakin layu
tak ada yg memiliki
seperti aku ini
semakin pupus


Sape2 nk donlod, clik sini. Kalau dak UTP tu, gune DC sudeh.. Herm, smlm member aku ckp blog aku x colorful, x menarik mcm blog orng lain. Kadang2 aku trpikir gak nk tukar tp aku rase malas nk tukar layout ni. Bnyak keje nk buat. Tp cm tipu je kalo kate bnyak keje. hehe.Asignment pun xde lagi. Td pun baru je tgk citer Jangan Tegur. Citer tu agak takut la kalo tgk sorng2 tp aku rase lebih best citer Jangan Pandang Belakang. hoho..Erm, aku dh start merapu dh ni..Aku chow dulu la.
Btw, kpd mereka2 yg dh habis kuarantin tu, jgn lupa pegi class ek..haha

p/s:Memberikan seluruh cintamu kepada seseorang bukanlah jaminan dia akan membalas cintamu. Jangan mengharapkan balasan cinta, tunggulah sampai cinta berkembang di hatinya, tetapi jika tidak, berbahagialah kerana cinta tumbuh di hatimu----->aku copy je