Malam esok, aku dijadualkan untuk mengambil test Malaysia Studies. Subjek ini merupakan subjek yang boring. Walaupun aku ni seorang kipas-susah-mati subjek Sejarah, tapi belajar dalam Bahasa Inggeris sangat memeningkan dan mengantukan kepala. Aku tak faham, kenapa perlu belajar sejarah dalam bahasa selain bahasa ibunda. Tak ada feel langsung.

Tadi, ketika aku sedang study bersama Hanifi, Anuar dan Fauzi di IRC, tiba-tiba Anuar mendapat mesej dari seorang kawan. Ruipa-rupanya test Malaysia Studies telah ditangguhkan dua minggu lagi. Hahaha. Happy giler aku hari ni. Sebabnya, aku tak sentuh langsung subjek tu kerana menumpukan perhatian untuk test malam ni iaitu Industrial Automatian & Controlled System. Tapi satu benda yang aku tak faham. Cuba baca bawah ni.

Aku tak faham apa kaitan krisis kat Libya dan Timur Tengah dengan test kat UTP. Ada idea tak? Hahaha.
Kredit to Syazwan Zubir haha

p/s: Wish me all da best for IACS test. Kamon2