Kesunyian melanda jiwaku ini.keh3.. Roommate aku dh balik, tinggal housemate je yg masing –masing sibuk dgn dunia sendiri. Time mcm ni, dgr lagu raya dh buat aku jd sedih.hehe. Mcm la tak leh balik beraya tahun ni. Bajet duk oversea.huhu

Disini, di blog bertuah ku ini, aku ingin mengucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin

kpd semua yg mengenali diri ini, tak kira dimana jua anda berada terutamanya kpd pembaca-pembaca blog ini. Aku sangat menghargai korang semua walaupun aku tak tau sape yg baca blog aku ni. Mekasih tau.

Nnti jemput la datang umah. Kalau tak kenal jalan,tgk peta kat bwh ni. Kalau tak kenal jgk, tak payah dtng la.haha

~sila klik untuk besarkan imej~

Erm,sape-sape yg nk pegi umah Papoki, sila klik sini. Disana juga ada peta rumah beliau dan juga peta rumah aku. Kenapa la dia ni sibuk nk promote rumah aku. Tp takpe lah. Terima kasih krn sudi mmpromosikan rumah aku di blog ko tu. Nanti jmput la dtng umah tau.:P

Akhir kata, selamat menyambut hari raya. Hati-hati dijalan raya, dan ingatlah orng yg tersayang. Doakan aku selamat dlm perjalanan balik ke Terengganu mlm ni.k Bye2..