Salam.

Dah lama aku tak main dgn benda ni. so,dgn kelapangan masa yg ada, aku cuba mnjawab tag ni.Kali ni aku di tag oleh dua orng rakan, Nipi dan Nuar. Jom layan~~

1 – 5 fakta menarik tentang pemberi tag.

NIPI

  • Merupakan sorng pelajar UTP,sma batch dan sama course dgn aku
  • Penjual topup paling Berjaya kat UTP
  • Sangat aktif dlm blog
  • Aku jarang bercakap dgn dia sbb dua-dua suka buat muka serius
  • Dia single lagi kot. Jom usha blog dia. haha~~

NUAR

  • Satu kos ngan aku jgak.
  • Berasal dr Kelantan.
  • Member terdekat memanggilnya dgn pangilan “cikgu”sbb dia akan jd tutor time final exam.
  • Salah satu entri beliau buat aku tersentuh
  • Description pasal aku tu buat aku tersenyum. )

2 – 10 fakta/hobi diri sendiri:

  • Berasal dr Terengganu, mengambil Kejuruteraan Kimia, tahun kedua semester kedua
  • Anak keenam dari 9 adik beradik. Mempunyai 2 kakak ipar dan 2 anak saudara.
  • Hobi aku dari kecik smpai sekarang ialah membaca. Tp lebih kpd general knowledge, bkn ilmiah la.
  • Seorang pecinta bolasepak tanah air.
  • Sentiasa berusaha utk berubah tp tak pernah berubah. Haihhh
  • Takut dgn ketinggian. Gayat la tu. haha
  • Tak sukakan binatang berbulu. Bukan takut
  • Bila bersama dgn budak-budak, perangai aku akan jd mcm mereka.huhu
  • Suka meng-ekspress-kan perasaan dgn lagu
  • Fakta paling menarik-->aku masih single :)

3 – 8 Penerima tag seterusnya dengan ringkasan mengenai mereka.

  • Abu Raihan- Kalo baca blog dia,mcm tgh frust menunggeng. Betulkah?
  • Kamil- budak jiwang yg terlalu berterus terang dlm blog
  • Zaki Teddy-J- Budak PE yg jarang ku jumpa. Sangat rajin mengupdate blog.
  • Nana- Budak UDM yg dikenali tanpa sengaja. Mcm ikan buntal.haha
  • Papoki- Aku ckp dia jahat. Dia ckp dia lagi jahat. Depan aku je wat baik.haha.
  • Iera- Budak TC paling bhgia.hehe
  • Mimie ImHePie- knal melalui blog. Dia ckp dia suka mekap tp tak pandai.haha
  • PeaPah- Thanx utk kad raya hari tu.
  • Qist- Dh ama tak mengetag kamu.
  • Hadio- dia ni malas nk jwb tag aku. Sbb tu aku letak last skali nama dia.haha