Salam

Baru aku perasan, ramai member baik aku dilahirkan pd bulan September. So, disini aku ingin mngambil kesempatan utk mngucapkan Happy Birthday utk diorng.



Yang pertama skali adalah Salihin yg dilahirkan pd 2 Sept. Dia ni classmate aku time form 4 and form 5 dan merupakan kawan baik aku di MRSM dlu. Lebih dikenali sbgai Mat Drug krn terlalu kurus. Dia agak ceria, sntiasa mmbuatkan orng dlm kelas ketawa. Dia juga mngajar aku erti “fly” dr maktab dlu.haha. Sekarang sedang membuat persediaan utk ke Jepun di UM. Bila mu nok fly ing??

Yang kedua, Kamalhadi. Dia ni aku knal sejak form 1 lg. Juga merupakan pelajar UTP 2nd year 1st sem ICT. Antara best student ICT kalau tak silap. Aku agak cemburukan beliau krn umur beliau baru mencecah 19 tahun iaitu pd 6 Sept. Ini mmbuatkan aku rasa terlalu tua.huhu. Semoga berbahagia dgn gerek mu tu.

Yang ketiga, Khairulamin. Yg ni aku kenal kat MRSM dlu tp time tu aku tak rapat sangat la. Sekarang ni agak rapat walaupun kadang2 perangainye agak “nyekit” bersama rumet beliau. Juga mngambil Chemical Eng bersama aku tp wajah beliau susah utk dilihat ddlm kelas krn selalu study sorng2 kat bilik. Selalu kluar dating dgn awek baru yg masih dirahsiakan dr aku. Mu jgn nok susuk la dr aku la Ming.haha.


Yg keempat, Amirullah. Bdak EE tahun dua sem kedua. Dia ni aku knal sejak foundation lagi. Dia ni agak genius dlm matematik, sbb tu tangan nye asyik menekan punat handfone tanpa henti sambil tersenyum sorng2. Mungkin sdng membuat pengiraan mnggunakan handfon beliau. Kuat mu makang gu leni rul..

Yg plain plak, ex-rumet aku Musab Umair, coursemate paling baik dlm menolong member2, Hafzanizam dan juga Amin Baek, the best spammer ever. Happy Birthday dan semoga panjang umur. Aku dh malas nk menaip sbb lpas ni ada test Reaction. Haih, study tak habis lagi tp tangan menggatal nk update blog. Mintak-mintak bleh jwb lpas ni. Wish me all the best!!