1. Copy badge “2009 Cute’s Award” at my blog

2. Link/ceritakan kembalisiapa yg memberikan award ini kpd anda

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

4. Pilih 5 penerima award yg lain dan nyatakan nama mereka

5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen menyatakan mereka telah di tag.

............................................................................................................................................................




About pemberi tag:


Kali ini aku di tag oleh Wan Mustapai aka Stopa. Beliau seorang budak PE yg berasal dr Kelantan, kalau tak silap di Lundang(aku x kenal tempat ni).Merupakan ex- student MRSM Pengkalan Chepa dan juga ex-playboy. Sekarang dia dah baik dah.haha. Beliau suka berYM atau chatting, suka shopping(mmg tak sayang duit bdk ni), suka tgk movies dan series serta tak main game. Beliau suke study last minit tp result tak pernah jatuh. Perghhh… Perkataan kegemaran beliau ialah “Nyekit”. Beliau biasenye mmg “nyekit” kat Matyo(rumet beliau), Musab dan Mat We Gori iaitu coursemate beliau. Serang yg angkuh, tamak haloba, nyekit, suke cakap bising bangor, bla bla bla.. haha. Gurau je. Jgn marah Stopa. J


About penerima Tag:


1. Jejaka pemalu dr Kg Duyung, Seb Takir, Terengganu yg dilahirkan pd 16 Januari 1989.


2. Anak ke-6 dr 9 adik-beradik.


3. Memulakan alam persekolahan di Tadika Teluk Ketapang, dan dinaikkan pangkat ke SK Teluk Ketapang, seterusnya ke SMK Ibrahim Fikri, MRSM Kuala Terengaanu dan menerima tawaran ke UTP(Chemical Engineering)


4. Time kecik dulu aku nk jadi doktor gigi, lepas tu tukar nk jd Perdana Menteri, then tukar lg nk jd askar, lpas tu Pilot, dan akhirnya, tak tau nk jadi ape. Last skali, aku ambik je Engineering walaupun tu aku tak faham pun engineer tu keje ape sebenarnya.


5. Seorang penyabar, bertimbang rasa, pndai menguruskan wang, dan bla3(calon suami yg baik hik2)


6. Aku tidak suka menunggu orng, juga tak suka ditunggu. Aku juga anti-rokok.


7. Problem aku yg paling utama ialah susah nk senyum kat org perempuan walaupun aku kenal org tu. Haih.. Patutlah org kate aku sombong. Susah la kalau nk mngorat klau mcm ni. haha


8. Aku mmg lemah dlm English. First time aku aku dpt A dlm exam ialah time SPM dlu. Tu pun dpt A2 je. Tu la pencapaian trbaik aku dlm sejak belajar English dr Darjah 1. Wahaha


9. Kalau tak silap aku, kali pertama aku sukakat perempuan time aku darjah 2 dlu(pengakuan berani mati).haha


10. Hobi aku masa lapang, membaca. Tak kirala, novel ke, suratkhabar ke, bla3. Tp yg pnting bukan yg berkaitan ilmiah. Yg tu mmg mmbuatkan aku cepat mngantuk. Zzzz



Err.. yang ni je kot fakta2 tntng aku. Sekarang, mgsa seterusnya ialah:


1. Aja Salahudin- Classmate time F4 dlu. Org yg palin peramah dlm class.


2. Pea-Pah- Junior aku kat skolah SIF dan jga kat MRSMKT. Baru sekali aku tegur dia,klau tak silap la. haha


3. Qistina- Dia ni classmate aku merangkap tutor BI aku time F5 dlu.


4. Dilla SunnyMisso-Schoolmate aku dlu. Aku knal dia time jd PRS dlu.


5. Emma – Perempuan misteri.haha



p/s: Semua yg ditag adalah perempuan krn award tu hanyalah utk org yg cute walaupun mereka semua tu tak cute pun. Kebanyakkan rakan blogger aku yg lelaki tak cute tp kacak. haha