Salam.
Skarang aku berasa sangat letin dan mengantuk. Nk tidur sbnarnya tp lab report belum siap lg daa. Menyesal aku tak buat awal-awal. Nasib baik Amin dah bg contoh calculation, senang skit kerja aku. Thanx Min.

Sbenarnya, aku amik sedikit masa menulis krn nk ucapkan selamat hari lahir buat roommate aku, Sharifuddin Ab Rasid iaitu pd 19 April. Jom berkenalan dgn dia.



Roomate aku ni berasal dr Pahang dan lebih dikenali sbgai Aik di UTP. Kelebihan dia, dia dpt mmpengaruhi aku utk study. Bila aku nmpak dia study, automatik aku akan study. Haha. Tp skarang dia suke bermain game FIFA Manager. Dan aku juga terpengaruh. Huahuahua. Tp aku tak main mcm dia la. Aku jrng2 je main game tu.

Err, ape lg ek?? Smpai sini je kot. Nk smbung buat lab repot plak. Huhu. Chow.

p/s:Aik, mu maroh dok aku letok gambor mu sini??haha