21??

Erkk.. Biar betul?

Dah tua ye aku skarang ni..

Dh 21 tahun rupenyer…

Muke tak makin hensem pun..

Tinggi pun tak bertambah..

Perangai lagi la tak berubah..

Tanggungjawab je makin bertambah..

Pada diri, ibu bapa, keluarga, agama, negara dan juga kpd korang semua..

Yela, aku kan dah boleh mengundi..

So, masa depan korang semua juga berada dlm tangan aku..haha


Pada usia 21 ni, ape yang patut aku buat?

Adakah aku patut menjadi matang??

Membuang segala perangai kanak-kanak dlm diri aku..haihhh

Aku tak suke jd dewasa, aku takut dgn masa depan..

Kadang-kadang aku takleh terima kenyataan yg aku semakin menginjak dewasa…

Oh tidak!


Ada orang lain, umur 21 dah keje..

Ade yg dah beranak-pinak..

Ada yg berkeluarga..

Ada jugak yg meringkup dalam penjara, dalam lokap..

Haihhh

Orang zaman dulu, pada usia ni dh jadi panglima perang..

Ada yg jadi..ermmm

Mcm2 lagi..hehe


So,

Mungkin ini masanya..

Utk aku berubah..

Untuk melupakan perkara yg lalu..

Yg pahit dijadikan iktibar, belajar dari kesilapan..

Tp, aku takpernah blajar dr kesilapan..

Sbb tu asyik silap je… haihhh

Tp, kali ni aku betul-betul bertekad..

Abaikan perkara yg bodoh, yang takde manfaat..

Sedarlah Hazwan wei..

Utamakan yg patut diutamakan..

Hehe..

Semoga aku berjaya dengan apa yg aku tekadkan..


Thanx kpd sape-sape yg wish birthday aku, sama ada kat hp, fb atau sewaktu dgnnye. Thanx kepada yg belanja aku mkn kat pantai, Hadi and Ana.tq2..hehe

To Hadi, aku frust giler dokleh tgk bola smlm. Mane janji2 mu itu T_T