Berakhir sudah 2009, tahun yg sangat bermakna bg aku. Banyak sangat perkara yg menarik berlaku pd tahun tu. Kawan mkin ramai, tanggungjawab pun banyak, hidup pun kena lebih serius. Yela, tak lama lg umur aku dh nak masuk 21. Mcm tak percaya je aku dh hidup lebih 20 tahun kat dunia ni.

Kalau direnungkan balik, aku cuba mencari-cari apakah sumbangan aku kpd keluarga, masyarakat, dunia, agama dan lain2 lagi selama 20 tahun ni. Baru aku sedar. banyak perkara sia-sia yg telah aku lakukan selama 20 tahun ni.hmm

Tiap kali tahun baru, mesti semua orang nk berazam baru. Sama jgk mcm aku. Tp smpai je akhir tahun, baru aku perasan yg azam baru aku hanya tinggal azam.

So, kali ni aku dah tak nak berazam baru lagi. Yg penting aku nk setel kan azam-azam lame aku yg belum tercapai. Semoga tahun baru ini akan lebih baik dr tahun sebelumnya. Insyaallah=)

p/s:Tahun 2009 smlm berakhir dgn perkara yg agak mengejutkan. Nasib baik aku sempat selamatkan diri.hehe