Masih ku terkenang waktu itu,
Kita berkenalan di YikFong,
Begitu lama ku memerhatikan mu,
Badan mu yang putih melepak membuatku terpaku,
Aku menyentuhmu,
Kamu diam terkaku,
Akhirnya, atas saranan rakan-rakanku,
Ku ambil kau menjadi teman hidupku.

Sejak itu,
Kita sering berdampingan,
Waktu ku sunyi kau sering menghiburkan,
Badan mu tidak pernah sekali ku lepaskan,
Dirimu mu sentiasa ku tatap setiap malam,
Bila dengan mu ku ketawa keseorangan,
Akhirnya ku lena dalam kegelapan malam,
Oh, alanghkah indahnya saat itu bila denganmu.

Tp kini semuanya telah berlalu,
Tanpa sedar kau tinggalkan aku bersama jantan durjana itu,
Jantan bangsat, bodoh, bengong, pingu..
Haihhhh

Aku tau kau pergi tanpa rela,
Meninggalkan aku terpinga-pinga,
Tp tak mengapelah,
Ku terima semuanya dengan tenang,
Ku sedar,
Mungkin tiada jodoh antara kita..


~kini tinggal kenangan~


p/s: pagi tadi handphone ku hilang kat KTM Serdang. Bangsat betol pencuri tu. Demnnn.. Mekasih kpd yg menolong esp ex-clasmate aku yg tb2 bertemu kembali di Serdang, Wan Nor Aziera (aku x pernah bercakap pun dgn dia dlu sbb dia pndiam sangat haha). Dan juga buat member2 yg sabar menunggu aku di KL Central walaupun hp aku tak dapat dihubungi. Sori lambat.